سکوت
سکوت



 



خدایا دوستت دارم به خاطر تمام چیزهایی که به من عطا کرده ای اما من ندانسته از کنارشان رد شده ام.


 

 

 زلزله
 خسته
 به سراغ من اگر می آیید . . .
 باران
 غروب
 مطلب ارسالی ازm.hadavand
 مطلب ارسالی از م . هداوند سیری
 مطلب ارسالی از م . هداوند سیری
 مطلب ارسالی از م . هداوند سیری
 پاییز
 نفس
 آرزو
 رسم دنیا
 عادت
 مهربانی خدا

 

مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391

 

ham!deh

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سکوت و آدرس sukut.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبلاگ توپ برای دانلود آهنگ
دوتایی
سکوت دل
تسلیت قلب صبورم
weblog music
من و تنهایی
دانلود برنامه و بازی فقط برای گوشی های ویندوز موبایل 6.5
جالبستان
عـ ـکـ ـسـ ـایـ ـی ♥♥که به ♥♥عـمرت ندیدی
عاشق دلباخته
و تنهایی حادثه سهمگینی ست
فریاد بی صدا
عاشقانه ها
پسرگ رهگذر
نامهربون
پرسپولیس
عاشقانه ترین وبلاگ
دنیای یک دختر شکسته
تقدیم به تویی که باور نکردی دوستت دارم
به عشق دلم همیشه ولم
سکوت تقدیر
مطالب جالب و جدید
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 25070
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1